Jak k nám

Adresa:  Chata Honzík

Temný Důl 62
              542 26 Horní Maršov

… a jak toto místo najít?

Na mapě najdete Krkonoše a Pec pod Sněžkou. Kousek před Pecí mezi Velkou Úpou a Horním Maršovem se nalézá místo nazývané Temný Důl.

Když projedete H. Maršovem směrem od Prahy, tak sledujte pravou stranu až uvidíte penzion „Veselý výlet“. Ihned za ním, ale po levé straně je parkoviště, kde zaparkujete. Pro ujištění, že jste na správném parkovišti se rozhlédněte a na břehu řeky Úpy je reklamní panel chaty Honzík (nyní je z důvodu aktualizace demontován). Přímo z parkoviště vede přes Úpu most, přes který přejdete a po pravé ruce Vám poteče Honzův potok. Po asi 100 metrech je můstek, po kterém potok přejdete. Dále pokračujete cca 300 metrů stále do kopečka lesem až stanete na okraji louky a jen co popadnete dech, zrak se Vám vyjasní a zvednete hlavu, uvidíte přímo před sebou hledané místo.

V případě příjezdu po setmění doporučujeme baterku.

Doprava veřejná: Přímé spojení z Prahy je na zastávku „Horní Maršov – most“ odkud je to na chatu pěšky cca 1,5 km (nejlépe po silnici na Velkou Úpu a od penzionu „Veselý výlet“ postupovat stejně, jak je uvedeno výše). Jestli pojedete s přestupem nebo odjinud než z Prahy, tak nejbližší zastávka se nazývá „Temný Důl – Veselý výlet“ a je přímo u parkoviště výše uvedeného. Přestupuje se nejlépe v Trutnově nebo H. Maršově, popř. lze přejet na zastávku u odbočky na  Malou Úpu a přestoupit na autobus, který se vrací na zastávku „Temný Důl – Veselý výlet“. Pro ty kdož rádi jezdí vlakem, lze dojet nejdále do Svobody nad Úpou, koleje dále nevedou a pokračovat autobusem, který staví přímo u nádraží.